Klasická masáž

Klasická (švédská) masáž se používá pro nápravu ztuhlého svalstva, bolestivých kloubů, při bolestech páteře, umí odstranit bolesti hlavy a jiných zdravotních potíží. Při této masáži se pracuje hlavně se svaly pohybového ústrojí.... Více informací »

Seznam masérů
Klasická masáž

Pohyb jako prevence i zdroj radosti

Vždy si dokážeme najít spoustu výmluv, proč něco dělat nemůžeme. Často si vytváříme nejrůznější domněnky o věcech, které jsme ani nezkusili. Více informací »

Seznam masérů
Pohyb jako prevence i zdroj radosti

Sportovní masáž

Sportovní masáž je obdobná klasické, avšak se zaměřením na sportovce a důraznější propracování svalstva. Hmaty rychlejší,intenzivnější. Rozeznáváme několik druhů sportovních masáží-relaxační, povzbuzující, mezi výkony,...

Seznam masérů
Sportovní masáž

Reflexní masáž

Reflexní masáž je manuální léčebný zásah na povrchu těla v místech druhotných základním onemocněním reflexně vyvolaných změn

Seznam masérů
Reflexní masáž

Kosmetická masáž

Kosmetická masáž patří mezi nejúčinnější úkony v kosmetice. Během ošetření je třeba absolutního klidu, mimické svaly jsou uvolněné. Gradační křivka masáže pomalu stoupá, intenzita masáže se stupňuje a ke konci opět klesá....

Seznam masérů
Kosmetická masáž

Lymfatická masáž

Lymfatická masáž je ucelený soubor speciálních hmatů na aktivaci mízních uzlin a rozproudění toku lymfy (mízy). Masáž se provádí bez masážních prostředků. Vhodná na otoky a taktéž jako regenerační procedura

Seznam masérů
Lymfatická masáž

Vyhledávání

Novinky

Cech ZP masérů

28.10.2014


Ve dnech 7. - 8. 11. se zúčastníme srazu CECHU ZRAKOVĚ POSTIŽENÝCH MASÉRŮ v Karlových Varech

Hledáme krajské delegáty

16.04.2014


Hledáme osoby pro koordinaci projektů v daných krajích. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na info@ascm.cz

382 Kč

04.09.2013


To je průměrná cena za 60 min masáže v ČR.

Projekt stážistů

23.07.2013


Podíleli jsme se na sestavování šablon pro stážisty v oboru ,,masér. Více na: www.stazevefirmach.cz

Projděte se ke zdraví

Publikováno: 19.02.2015

Autor: Dominik Volavy

V kategoriích: Tipy, triky

Chůze je pro naše tělo nejpřirozenější pohyb, pomůže i těm, kteří z jakéhokoliv důvodu vzdali veškeré sportovní aktivity. V dnešní přetechnizované době, která se nám snaží co nejvíce zpohodlnit život, se často stává, že se staneme pohodlnými až moc. Když se nám do něčeho nechce, tak hledáme nejrůznější výmluvy, proč to zrovna nejde (počasí, špatný den, únava,...). Navykli jsme si používat berličky, které nám krátkodobě spraví náladu a povzbudí nás (sladké jídlo a nápoje, alkohol,...). Přitom pohyb nám toho přináší mnohem víc, včetně zlepšení vlastní sebereflexe.


Cítíme se vyčerpaně, nabalují se na nás zdravotní komplikace a v noci pro jistotu moc nespíme. Ze všech stran na nás blikají poutače a monitory, apeluje se na nás, abychom byli štíhlí, stále mladí, abychom toho stihli co nejvíce, abychom byli šťastní a spokojení. Realita ovšem bývá jiná. Touha po naplněném životě většinou končí v přeplněné tramvaji, kde by se atmosféra dala krájet. A přitom ke změně stačí pár kroků. Zkuste jednou místo popojíždění v hromadné dopravě jít pár zastávek pěšky. Pro začátek stačí i jedna nebo dvě.


Zařazení pravidelné chůze do běžného života je nejlepším řešením pro všechny, kteří se rozhodli se sebou něco dělat. Rozhodně platí, že je třeba začít pozvolna, tělo si musí zvyknout a dostat se do kondice. Rychlost chůze a výběr terénu závisí na vaší momentální zdatnosti. Ze začátku je lepší vybírat si méně náročné trasy (procházka parkem). Pokud potřebujete motivaci, která vás bude bavit, tak si můžete pořídit krokoměr, který bude počítat kroky, které za den ujdete. Říká se, že člověk by měl denně ujít alespoň deset tisíc kroků (cca 7 kilometrů), zjistěte kolik ujdete vy.




Krokoměr/chytré hodinky/fitness náramky

- všechny tři varianty spojuje fakt, že počítají vaše kroky. Většinou se nosí na ruce jako náramek a lze s nimi i běhat. Některá zařízení mají spoustu přídavných funkcí (měření vzdálenosti, čas, spálené kalorie apod.) a lze je propojit s telefonem nebo počítačem, kam si můžete ukládat a vyhodnocovat své záznamy.

- budete mít lepší přehled o tom, kolik kroků denně uděláte = zvýšení motivace

- na trhu najdete velké množství přístrojů na měření kroků, zamyslete se nad tím za jakým účelem si náramek pořizujete a jaké funkce využijete.




Zdravotní přínos pravidelné chůze (cca hodina denně):


  • velmi pozitivní vliv na psychiku – vyčištění hlavy, eliminace stresu a pocitů úzkosti (závisí i na prostředí, ve kterém chodíte)

  • zlepšení celkové tělesné kondice

  • pozitivní vliv na cévy a srdce

  • prevence mnoha onemocnění (diabetes, obezita, osteoporóza,...)

  • ideální pohybová aktivita i pro lidi s nadváhou (při intenzivní pomalé chůzi spalujete více tělesného tuku)

  • odstraňuje společenskou izolaci – na procházku můžete přizvat i své přátele