Klasická masáž

Klasická (švédská) masáž se používá pro nápravu ztuhlého svalstva, bolestivých kloubů, při bolestech páteře, umí odstranit bolesti hlavy a jiných zdravotních potíží. Při této masáži se pracuje hlavně se svaly pohybového ústrojí.... Více informací »

Seznam masérů
Klasická masáž

Pohyb jako prevence i zdroj radosti

Vždy si dokážeme najít spoustu výmluv, proč něco dělat nemůžeme. Často si vytváříme nejrůznější domněnky o věcech, které jsme ani nezkusili. Více informací »

Seznam masérů
Pohyb jako prevence i zdroj radosti

Sportovní masáž

Sportovní masáž je obdobná klasické, avšak se zaměřením na sportovce a důraznější propracování svalstva. Hmaty rychlejší,intenzivnější. Rozeznáváme několik druhů sportovních masáží-relaxační, povzbuzující, mezi výkony,...

Seznam masérů
Sportovní masáž

Reflexní masáž

Reflexní masáž je manuální léčebný zásah na povrchu těla v místech druhotných základním onemocněním reflexně vyvolaných změn

Seznam masérů
Reflexní masáž

Kosmetická masáž

Kosmetická masáž patří mezi nejúčinnější úkony v kosmetice. Během ošetření je třeba absolutního klidu, mimické svaly jsou uvolněné. Gradační křivka masáže pomalu stoupá, intenzita masáže se stupňuje a ke konci opět klesá....

Seznam masérů
Kosmetická masáž

Lymfatická masáž

Lymfatická masáž je ucelený soubor speciálních hmatů na aktivaci mízních uzlin a rozproudění toku lymfy (mízy). Masáž se provádí bez masážních prostředků. Vhodná na otoky a taktéž jako regenerační procedura

Seznam masérů
Lymfatická masáž

Vyhledávání

Novinky

Cech ZP masérů

28.10.2014


Ve dnech 7. - 8. 11. se zúčastníme srazu CECHU ZRAKOVĚ POSTIŽENÝCH MASÉRŮ v Karlových Varech

Hledáme krajské delegáty

16.04.2014


Hledáme osoby pro koordinaci projektů v daných krajích. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na info@ascm.cz

382 Kč

04.09.2013


To je průměrná cena za 60 min masáže v ČR.

Projekt stážistů

23.07.2013


Podíleli jsme se na sestavování šablon pro stážisty v oboru ,,masér. Více na: www.stazevefirmach.cz

O nás

Členění:

  1. Historie
  2. Proč
  3. Cíle a vize asociace - střednědobé
  4. Cíle a vize asociace - dlouhodobé

1. HISTORIE

1.1 Milníky
  • 5000 let př.n.l. - první doložené důkazy o masážích jsou známi zhruba z doby Starého Egypta
  • 16. století první zmínky o masážích v Evropě
  • 18. století- Hoffman fyziologicky popsal a zdůrazňoval, jak je masáž důležitá k udržení pevného zdraví
  • 19. století – v roce 1813 ve Stockholmu založena první škola pro maséry, zakladatelem švedský mnich Peer Ling. Později Zabludowsky založil školu masérů v Petrohradě a v Berlíně
  • 20.století - 1906 – první česká publikace „O masáži“, autorem byl Chlumský, který je zakladatelem české masáže. Odvozené od Linga a Zabludovského
  • 30.léta-příručka provádění masáží v lázních – Cmunt
  • 1934- masáže se staly řemeslem, zasloužil se o to Jaroš
  • 21.století - 2009 – vznik ASOCIACE ČESKÝCH MASÉRŮ

2. Proč

V posledních letech kultura v péči o tělo zaznamenala v ČR obrovský rozmach. Na což přirozeně reflektovalo i zvýšení počtu masérů. Z důvodu absence kvality informovanosti, propagace, sdružování, selekce, komunikace, progrese, bylo i zde, jako i v jiných oborech dalším nevyhnutelným krokem vznik subjektu, který by dokázal sdružit skupinu profesionálu, zajistil jejich profesní růst, vzájemnou komunikaci a výpomoc, který by hájil a prosazoval jejich zájmy a myšlenky. „Hlas jednoho lze snadno přeslechnout, hlas tisíce nelze umlčet.“ Smyslem celého projektu je podpora vzájemná komunikace mezi jednotlivými členy, zvýšení informovanosti pro běžné lidi (potenciální klientelu), snižování nákladů, zvyšování efektivity. Diverzifikace profesionálů. Jakostní kategorizace.

Rozvoj masérství“

Výhody

Každý člen se stává součásti silného celku, zároveň je však jeho elementární jednotkou a základním stavebním kamenem.

Asociace českých maséru se stává prostředkem jak se odlišit, jak zvýšit svou kvalitu, jak se prosadit, jak oslovit, jak dosáhnout ochrany svých zájmu, jak získat skupinovou podporu pro své názory.

K základním posláním asociace patří sdružení, síla celku, vzájemná komunikace, příjem informací, vzdělávaní, osvěta, strukturování masérské odbornosti, rozvoj pracovních schopností, zajištění potenciálních klientů u nás i v zahraničí.

Současný člověk je atakován reklamou na každém kroku. I sebelepší reklama, však nutně negarantuje kvalitu. Naším cílem není pouze „podbízivá“ reklama bez objektivity a slogany ve všech médiích, nýbrž doporučení a záruka kvalitní služby. Pro každého z nás je nejlepším pomocníkem pří výběru maséra doporučení kamaráda, který od něj odešel spokojen. Na tomto principu pracujeme i my. „My nevnucujeme, my doporučujeme“.


3. Vize – střednědobé

Pro členy:

  • Sdružit skupinu profesionálu
  • Kvalitativní a odborná selekce
  • Vybudovat fungující aparát
  • Hájit a prosazovat zájmy členů
  • Zvyšovat odbornost
  • Snížení administrativních a provozních nákladů jednotlivce
  • Poradenství
  • Zázemí
  • Inzertní portál
  • Certifikace

Pro veřejnost:

  • Přístup k informacím
  • Přehled a výběr profesionálů
  • Poradenství
  • Záruka

4. Vize – dlouhodobé

  • Trend vzrůstající kvality
  • Mezinárodní přesah
  • Semináře
  • Workshopy
  • Vzdělávání
  • Pořádání soutěží
  • Stáže
  • Publikace vlastních odborných materiálů