Vyhledávání
Novinky
Cech ZP masérů
28.10.2014
Ve dnech 7. - 8. 11. se zúčastníme srazu CECHU ZRAKOVĚ POSTIŽENÝCH MASÉRŮ v Karlových Varech
Hledáme krajské delegáty
16.04.2014
Hledáme osoby pro koordinaci projektů v daných krajích. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na info@ascm.cz
382 Kč
04.09.2013
To je průměrná cena za 60 min masáže v ČR.
Projekt stážistů
23.07.2013
Podíleli jsme se na sestavování šablon pro stážisty v oboru ,,masér. Více na: www.stazevefirmach.cz
1) 1. Historie
2) 2. Proč
3) 3. Členství
4) 4. Cíle a vize asociace-střednědobé
5) 5. Cíle a vize asociace-dlouhodobé
1. HISTORIE
1.1. Milníky
- 5000 let př.n.l. - první doložené
důkazy o masážích jsou známi zhruba z doby Starého Egypta
- 16. století první zmínky o masážích
v Evropě
- 18. století- Hoffman fyziologicky
popsal a zdůrazňoval, jak je masáž důležitá k udržení pevného zdraví
- 19. století – v roce 1813 ve
Stockholmu založena první škola pro maséry, zakladatelem švedský mnich Peer
Ling. Později Zabludowsky založil školu
masérů v Petrohradě a v Berlíně
- 20.století - 1906 – první česká
publikace „O masáži“, autorem byl Chlumský, který je zakladatelem české masáže.
Odvozené od Linga a Zabludovského
-
30.léta-příručka
provádění masáží v lázních – Cmunt
-
1934-
masáže se staly řemeslem, zasloužil se o to Jaroš
- 21.století - 2009 – vznik ASOCIACE
ČESKÝCH MASÉRŮ
2. Proč
V posledních
letech kultura v péči o tělo zaznamenala v ČR obrovský rozmach. Na což
přirozeně reflektovalo i zvýšení počtu masérů. Z důvodu absence kvality
informovanosti, propagace, sdružování, selekce, komunikace, progrese, bylo i zde, jako i
v jiných oborech dalším nevyhnutelným krokem vznik subjektu, který by
dokázal sdružit skupinu profesionálu,
zajistil jejich profesní růst, vzájemnou komunikaci a výpomoc, který by hájil a prosazoval jejich zájmy a
myšlenky. „Hlas jednoho lze snadno
přeslechnout, hlas tisíce nelze umlčet.“
Smyslem celého projektu je
podpora vzájemná komunikace mezi jednotlivými členy, zvýšení informovanosti pro
běžné lidi (potenciální klientelu), snižování nákladů, zvyšování efektivity.
Diverzifikace profesionálů. Jakostní
kategorizace.
„Rozvoj
masérství“
3. Výhody
Každý
člen se stává součásti silného celku, zároveň je však jeho elementární
jednotkou a základním stavebním kamenem.
Asociace
českých maséru se stává prostředkem jak se odlišit, jak zvýšit svou kvalitu,
jak se prosadit, jak oslovit, jak dosáhnout ochrany svých zájmu, jak získat
skupinovou podporu pro své názory.
K základním posláním asociace patří sdružení, síla celku, vzájemná komunikace, příjem informací, vzdělávaní, osvěta, strukturování masérské odbornosti, rozvoj pracovních schopností, zajištění potenciálních klientů u nás i v zahraničí.
Současný člověk je atakován reklamou na každém kroku. I sebelepší reklama, však nutně negarantuje kvalitu. Naším cílem není pouze „podbízivá“ reklama bez objektivity a slogany ve všech médiích, nýbrž doporučení a záruka kvalitní služby.
Pro každého z nás je
nejlepším pomocníkem pří výběru maséra doporučení kamaráda, který od něj odešel
spokojen. Na tomto principu pracujeme i my. „My nevnucujeme, my doporučujeme“.
4. Vize – střednědobé
Pro
členy:
- Sdružit skupinu profesionálu
- Kvalitativní a odborná selekce
- Vybudovat fungující aparát
- Hájit a prosazovat zájmy členů
- Zvyšovat odbornost
- Snížení administrativních a
provozních nákladů jednotlivce
- Poradenství
- Zázemí
- Inzertní portál
- Certifikace
Pro
veřejnost:
- Přístup k informacím
- Přehled a výběr profesionálů
- Poradenství
- Záruka
5. Vize – dlouhodobé
- Trend vzrůstající kvality
- Mezinárodní přesah
- Semináře
- Workshopy
- Vzdělávání
- Pořádání soutěží
- Stáže
- Publikace vlastních odborných
materiálů